معلومات عضو هيئة التدريس
ملفي
سيليبس | إسم المادة | رقم المادة |
---|---|---|
سيليبس غير متوفر | Conversation | 0 |
سيليبس | إسم المادة | رقم المادة |
---|---|---|
سيليبس غير متوفر | Conversation | 0 |
سيليبس | إسم المادة | رقم المادة |
---|---|---|
سيليبس غير متوفر | Comparative Linguistics | 0 |
سيليبس | إسم المادة | رقم المادة |
---|---|---|
سيليبس غير متوفر | Discourse Analysis | 0 |
سيليبس | إسم المادة | رقم المادة |
---|---|---|
سيليبس غير متوفر | Writing | 0 |
سيليبس | إسم المادة | رقم المادة |
---|---|---|
سيليبس غير متوفر | Writing | 0 |
سيليبس | إسم المادة | رقم المادة |
---|---|---|
سيليبس غير متوفر | Phonology | 0 |
سيليبس | إسم المادة | رقم المادة |
---|---|---|
سيليبس غير متوفر | Semantics | 0 |
سيليبس | إسم المادة | رقم المادة |
---|---|---|
سيليبس غير متوفر | Reading Comprehension | 0 |
سيليبس | إسم المادة | رقم المادة |
---|---|---|
سيليبس غير متوفر | phonetics | 0 |
سيليبس | إسم المادة | رقم المادة |
---|---|---|
سيليبس غير متوفر | An Introduction to Linguistics | 0 |
سيليبس | إسم المادة | رقم المادة |
---|---|---|
سيليبس غير متوفر | History of English Language | 0 |
سيليبس | إسم المادة | رقم المادة |
---|---|---|
سيليبس غير متوفر | English Language Skills (3) | 0 |
سيليبس | إسم المادة | رقم المادة |
---|---|---|
سيليبس غير متوفر | Literary Translation (1) | 0 |
سيليبس | إسم المادة | رقم المادة |
---|---|---|
سيليبس غير متوفر | English Grammar (2) | 0 |
سيليبس | إسم المادة | رقم المادة |
---|---|---|
سيليبس غير متوفر | TOFEL | 0 |
السنة | العنوان |
---|---|
2019 | The effect of blended learning on EFL students’ grammar performance and attitudes: An investigation of Moodle |
2019 | The Impact of Culture and Gender on the Production of Online Speech Acts among Jordanian Facebook Users |
2019 | The Difficulties in Translating Culture-Specific Expressions from Arabic into English |
2018 | Gender Differences and Emotional Expressiveness on Facebook: An Analysis of Prosodic Features among Jordanian Facebookers |
2018 | Exploring facebook affordances in natural disaster: A case study of the 2018 dead sea flash floods in Jordan |
2017 | A Sociolinguistic Study of Speech Act Realization Patterns in Jordanians’ Facebook Status Updates |
2015 | Apology Strategies in Jordanian Arabic |
2014 | Linguistic Analysis of Humor in Jordanian Arabic among Young Jordanians Facebookers. |
2013 | Social beliefs for the realization of the speech acts of apology among Jordanian EFL graduate students |
التاريخ | المجال المعرفي |
---|
التاريخ | المكان | العنوان |
---|---|---|
2020-02-10 | Jadara University | assistant professor |
التاريخ | المكان | العنوان |
---|---|---|
2018 | Jadara university | الزي التراثي الاردني |
2018 | Jadara university | How to use Mendely |
الإنتماءات / الشهادات
© 2024 .جامعة جدارا - جميع الحقوق محفوظة